‘Pesic’e Selam Bile Vermem’

- Reklam-

Olympiacos’un yıldızı Sasha Vezenkov, Barselona’da Svetislav Pesic’in yönetimindeki yılını değerlendirdi, kendisine haksız davranan koça bugün selam bile vermediğini söyledi.

Vezenkov, Pesic’in kendisine karşı adil olmadığını hissettiğini ve antrenmanda güvenini kazanma çabalarına rağmen hiçbir şeyin değişmediğini ifade etti.

Vezenkov, “Genel olarak kin tutmam ve olmam gereken seviyede değilsem neyi yanlış yaptığımı anlamaya çalışırım. Eve gittiğimde Pesic’le doğrudan konuşmayı, ona ‘Bana haksızlık yaptığını’ söylemeyi düşünüyordum.

Antrenmanlarda kendimi kanıtlamaya çalıştım; salona ilk olarak geldim, sonuncu olarak ayrıldım, sorunu daha çok çalışarak çözme yolunu denedim.”

Vezenkov, bugün karşılaşırlarsa Pesic’e selam bile vermeyeceğini ekledi ve “Barcelona’da birlikte oynadığım oyuncularla hâlâ harika ilişkilerim var. Hala çok konuşuyoruz. Takımın en genç oyuncularından biri olarak benimle ilgilendiler. Pesic konusunda ise… İki yüzlü olamam. Onu selamlamayacağım, ona merhaba bile demeyeceğim” dedi.

- Reklam-

1 Yorum

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Sosyal Medya

33,250TakipçilerTakip Et
38,158TakipçilerTakip Et
65,321AboneAbone Ol

En Son Haberler