- Reklam-
AS Monaco’nun Bayern Münih’i 103-77 yenmesinin ardından ana hikaye oyunun kendisi değil, maç sonrası basın toplantısı oldu. Orada hiçbir gazeteci bulunmadığından Monaco antrenörü Vassilis Spanoulis boş odaya şaka yollu bir şekilde hitap etti.
Kulübün yaptığı paylaşımda Monaco antrenörü Vassilis Spanoulis basın toplantısını şaşkınlık ve mizah karışımı bir dille açtı: “Buradaki hiç kimseye iyi akşamlar. Anlamıyorum. Hayatımda ilk kez tek bir gazeteci bile yok. Bu yüzden galibiyetten dolayı takımımı tebrik ediyorum. Teşekkür ederim.”
- Reklam-




Hocam galibiyetiniz için tebrikler. Siz iyi bir basketbolcu olduğunuz gibi iyi bir teknik direktörsünüz. Belliki birileri yeni yıl tatiline erken başlamış.