Vassilis Spanoulis, Bologna yenilgisinden sonra AS Monaco yönetimini eleştirerek, takımın dar kadrosunun ve sürekli saha dışı problemlerin konsantrasyonu etkilediğini ve düzgün antrenman yapmayı imkansız hale getirdiğini söyledi.
Maç sonrası basın toplantısında Spanoulis, “Tepki vermemiz gerekiyor, ancak sorun şu ki, Monaco’da olan tüm bu şeyleri elbette tüm oyuncular okuyor. 12 oyuncuyla yoğun takvimi kaldırmak normal değil. Euroleague’de herkesin 17-18 oyuncusu. Antrenman yapamıyoruz.
Takımımla ve oyuncularımla gurur duyuyorum. yaşananları yok sayamam. Ekonomik krizin aklımızı rahatsız ettiği, karıştırdığı açık.”
Bilindiği gibi Monacolu oyuncular maaşlarını alamadıkları için 13 Ocak’ta Fransa Ligi’nde Gravelines-Dunkerque’e karşı oynamamayı tartışmışlardı.
Monaco kulübü, Fransız Ligi’ne yapılan lüks vergi ödemelerin, yapamadı ve Cory Joseph’i transfer edemeyip Olympiacos’a kaptırdı.
Mpnaco, 0yuncu menajerlerine olan ödenmemiş borçlar nedeniyle 300.000 € para cezası ve yeni oyuncu kayıtlarına yasak getiren EuroLeague ile ayrıca sorunlar yaşıyor.
Spanoulis şötyle devam etti: “En az 14 oyuncu olması lazım ama 13 bile değiliz çünkü Yoan Makoundou iki aydır yok. Antrenman yapamıyoruz, basketbol oynayamıyoruz. Aynı oyuncular Fransa Ligi’nde ve EuroLeague’de oynuyor. Bunu hiçbir başka takımda göremezsiniz.
Bu adamların dokuz ay oynaması, tutarlı ve odaklanmış olması kolay değil. Yeter artık. Hiçbir şeyden korkmuyorum. Bu benim sorumluluğum değil. Benim sorumluluğum oyunu görmek, oyuncularla analiz yapmak, videoyu görmek ve yola devam etmek.”



