EuroLeague’in 1 Aralık tarihinden itibaren İsrail takımlarının İsrail’de oynayabileceğini açıklamasının ardından Valencia koçu Pedro Martinez ile Hapoel Tel Aviv başkanı Ofer Yannay sosyal medya üzerinden atıştı.
Martinez’in “25 Kasım’da İsrail’de oynamak güvenli değilken 5 Aralık’ta nasıl güvenli olacak? Bu kararı verenler oraya seyahat etmeyecek ve ben, on gün sonra neden güvenli olacağını bilmek isterdim. Bu durumdan dolayı pek rahat değiliz.” sözlerine Hapoel Başkanından yanıt geldi:
“Selam Pedro. Hapoel’e karşı 1-3’lük (galibiyet – mağlubiyet) derecen, çok rahat olmaman gerektiği anlamına gelir. Bunun 1-4 olduğunu düşün… Belki de o zaman Valencia’nın yeni bir koç bulması gerekir.”
Pedro Martinez, Hapoel Tel Aviv başkanına “Selam Ofer. Geleceğimle ilgilendiğin için teşekkür ederim ama buna gerek yok. Her şey kontrol altında. Sana ve ailene sağlık ve ‘barış’ dilerim.” diye yazarak tartışmayı kapatmak istedi.




Bunlar hakikaten adi,aşağılık,lanetli adamlar, utanmadan olmayan aklıyla bir de koçla dalga geçiyor, yuh olsun eurolig ve diğer oluşumlara kulüplere ki bunlara hak ettiklerini veremediler !