Panathinaikos oyuncusu Mathias Lessort, Fenerbahçe Beko ile oynanan maçın sonundaki neden olduğu kavga nedeniyle bir maçlık men cezası ve 8.000 € para cezası aldı .
Disiplin Kurulunun kararları şöyle:
* Real Madrid Teknik Direktörü Sergio Scariolo, Euroleague Basketbol Disiplin Kuralları’nın 24.2.c) maddesi uyarınca, Panathinaikos Aktor Atina – Real Madrid maçının hakemlik performansı hakkındaki yorumları nedeniyle 5.000 € para cezasına çarptırılmıştır .
* Olympiacos Piraeus’un antrenörü Georgios Bartzokas, Euroleague Basketbol Disiplin Kuralları’nın 24.2.c) maddesi uyarınca, Dubai Basketbol – Olympiacos Piraeus maçının hakemlik performansı hakkındaki yorumları nedeniyle 5.000 € para cezasına çarptırılmıştır .
* Partizan Mozzart Bet Belgrad, Partizan Mozzart Bet Belgrad – Real Madrid maçında taraftarlarının sahaya cisim atması nedeniyle Euroleague Basketbol Disiplin Kuralları’nın 29.2.g) maddesi uyarınca 7.500 € para cezasına çarptırıldı.
* Panathinaikos Aktor Atina, Euroleague Basketbol Disiplin Kuralları’nın 29.2.e), f), g) ve i) maddeleri uyarınca, Panathinaikos Aktor Atina – Fenerbahçe Beko İstanbul maçında lazer işaretleyici kullanımı, taraftarlarının saldırgan davranışları, cisim fırlatılması ve yetersiz güvenlik önlemleri nedeniyle 22.000 € tutarında para cezasına çarptırılmıştır .
* Panathinaikos Aktor Atina oyuncusu Mathias Lessort, Panathinaikos Aktor Atina – Fenerbahçe Beko İstanbul maçındaki davranışları nedeniyle Euroleague Basketbol Disiplin Kuralları’nın 27.2.e) maddesi uyarınca bir maçlık men cezası ve 8.000 € para cezasına çarptırıldı.




Müptezel patronu o cezayı cebinden öder, ödetmez bu tosuna…
Pardon, ceza mi? Ne cezasi? 1 mac ve 8.000 euro? 8.000 euro hic bir sey ama atina’da pana’yi son saniyede yenmeye PAHA BICILEMEZ!!!
1 maçla geçiştirmişler, çorbacı Avrupalılar. Onu da vermeyeydiniz bari. Bırak bunun aylarca yasaklanması gerektiğini, goygoycu kaptan bozuntusuna bile tehditli konuşmasından ötürü en az birkaç maçlık men ve para cezası verilmeliydi.
Ödül gibi ceza. Adama direk saldirdi Lessort. En az 10 mac men edilmeli. Macin kadrosunda olmayan bir oyuncu boyle seyler yapiyor.
Üffff… Ne korkunç cezalar!
Bir daha öyle yaramazlıklar yapmamaya tövbe etmişlerdir.
Euroleague sonuçta Avrupa’dır ve Avrupa’nın geneli gibi oryantalisttir. Maç içi hakemlikte de, böyle kararlarda da FB’ye özür mektubu göndermede de böyle öryantalisttir, yani bize karşı “farklı” davranır. (Yandaki haberde sözkonusu “karar” da “euroleague” kaynaklı, hoş FIBA da olabilirdi, ama yıllardır olmuyor oradan) Ezik Yunan da oryantalizmin maskotudur. Bir de bizim ezikler var, Yunan adına bizi tehdit eden, ve Wade Baldwin’de hata “bulan” oyuncusu-yorumcusu filan. İki değil üç parça yani. Bu durumda tencere-kapak değil de, ÇAYDANLIK-DEMLİK-KAPAK oluyor.