Onuralp Bitim Kadrodan Çıkarıldı

- Reklam-

FIBA 2027 Basketbol Dünya Kupası Elemeleri C Grubunda Bosna Hersek ve İsviçre ile karşılaşacak olan A Erkek Milli Takımımız hazırlıklarını sürdürmek için Antalya’ya gitti.

​Ay-yıldızlılarımızda, Onuralp Bitim sakatlığı sebebiyle kadrodan çıkarıldı.

​Millilerimiz 23-26 Haziran arasında çalışmalarını Antalya’da sürdürecek.

- Reklam-

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Sosyal Medya

33,250TakipçilerTakip Et
38,158TakipçilerTakip Et
65,321AboneAbone Ol

En Son Haberler