Cumartesi günü iki Milli Takımımızın verdiği harika mücadele sonucu geri dönüşleri, gerçekten izlemeye değerdi… Türk sporunun yükselen yıldızı Erkek Voleybol Milli Takımı, Milletler Kupası’nda Arjantin karşısında 2-0 geri düştükten sonra 3-2 kazanmayı başardı. Bu maçın öncesinde ise U17 Milli Takımımızın İstanbul’da başlayan Dünya Kupası’nın ilk gününde Yeni Zelenda’ya karşı 25 farkı kapatmak için yaptığı mücadele gerçekten olağanüstü idi. Sonuçta iki uzatma sonunda da olsa kazandık… Kaybetsek de böylesine savaşan çocukları yine alınlarından öperdik.
Aşağıdaki videoda Ömer Kutluay’ın molaya nasıl gelebildiği herşeyi anlatıyor… Belli ki ayakta duracak gücü kalmamıştı… Sürünerek geldi… Koç Hasan Özmeriç de sandalyesinde oturmak yerine yere diz çöküp taktikleri farklı bir görünümle verdi… 37:37 dakika sahada kalan, arkadaşlarından farklı olarak baskıya top getiren, 39 sayı, 7 ribaund, 9 asistle triple double’a yaklaşan Ömer Kutluuay’ın halinden o anda en fazla anlayan Özmeriç idi…
Bizim Yasin Yıldırım, Ömer Kutluay’ın A Milli Takım’a alınmasını önerdiğinde birileri bunu fazla abartılı bulmuştu. Elbette 17 yaşında bir çocuk, büyüklerin arasında güç ve deneyim eksikleri ile U17’de yaptıklarının yarısını bile yapamaz ama oraya ait olduğunun bilinciyle, oraya ait olabilmek için daha fazla çalışır… Ömer Kutluay’ın yanına Darius Karutasu’yu da ekliyoruz… Zaten hiçbir A Milli Takımımız 12 kişiyle oynamıyor… Bırakın az süre alanlardan ikisi de geleceğin yıldızları olsun…



