U17 Milliler İkide İki (Yasin Yıldırım)

- Reklam-

İSTATİSTİK

U17 Milli takımımız Dünya Kupası’nda ikinci maçta Slovenya’yı 87-66 yenerek ikide iki yaptı. Bir önceki gün iki uzatmalı maç oynamış bir takıma göre son derece diri gözüken milliler bu sefer işi zora sokmadan kazanmayı bildi. Bir grup maçı için hem iyi bir kalabalık hem de çok fazla özel ziyaretçi vardı. A Milli Basketbol takımının çoğunluğunun yanı sıra U20 Erkek-Kadın milli takımları da salondaydı. Olağan şüphelilerden Ömer Kutluay 26 sayı 9 ribaund 10 asist ile triple double’ın kıyısından dönerken Darius Karutasu 21 sayı ve 14 ribaund üretti.

Maça dengeli girildi. Dünün yorgunluğu özellikle Ömerde gözükürken ekstra isimler ile rotasyonu erken arttırdık. İki takımın da basit hatalar yapmasıyla oyun pek akmadı. Çeyrek sonu oyuna giren Ömer Kutluay son topta kendi takımının efsanesi Lllull spesiyaliyle saati vurdu ilk çeyreği 21-18 önde tamamladık.

Öztürk biraderlerin etkili olduğu ikinci çeyrekte koç Hasan Özmeriç bir teknik faul alırken benzer tepkileri kenarda maçı izleyen Ergin Ataman da gösterdi. Hakem yönetimini umursamadığımız zamanlarda ise ilginç beşler deneyerek rotasyonu genişlettik. Devre arasına 40-36 üstün gittik.

İkinci yarıya Ömer ve Darius ağırlığını koyarak başlayınca fark bir anda 14 sayıya geldi. Rakibin ufak serisine koç ekibi hemen mola alarak yanıt verdi. Rakibi iyi savunup sadece 14 sayıya izin verdiğimiz çeyreğin sonunda 63-50 üstündük.

Son çeyrek başında üst üste faul düdükleriyle oyunun temposu iyice düştü. Yıldızlarımızın oyunu kontrol etmesiyle farkın azalmasına izin vermedik. Karşılaşmadan 87-66 galip ayrıldık.

- Reklam-

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Sosyal Medya

33,250TakipçilerTakip Et
38,158TakipçilerTakip Et
65,321AboneAbone Ol

En Son Haberler