U20 Milliler Slovenya’ya Kaybetti

- Reklam-

U20 Milli Takımımız, Slovenya’da düzenlenen turnuvada ev sahibi ekibe 76-58 kaybetti.

İlk periyodu 14-12 önde tamamlayan Slovenya ikinci çeyreğe 7-0’la başladı ve devreyi 28-22 önde bitirdi. Üçüncü periyodda arayı açan Slovenya dördüncü çeyreğe 57-41 önde başladı ve karşılaşmayı rahat kazandı.

Milli takımımızda Mehmet Ersin Erfa 14, Cengiz Sarp Coşkun 13, Efe Efan Postel 12 sayıyla oynadı, sakatlığı bulunan Kaan Onat sahaya girmedi.

U20 Milliler Slovenya'ya Kaybetti

- Reklam-

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Sosyal Medya

33,250TakipçilerTakip Et
38,158TakipçilerTakip Et
65,321AboneAbone Ol

En Son Haberler