Beşiktaş Petkim’i Ateşe Attı

- Reklam-

İSTATİSTİK
Kazansa kümede kalacağı mücadelede Aliağa Petkim eksik Beşiktaş’a 81-69 yenilmekten kurtulamadı. Zizic ve Matthews’tan sakatlığı yüzünden faydalanamayan U 18 turnuvası olduğu için de genç oyuncu kadroya alamayan Beşiktaş sadece 9 kişilik rotasyonla oynasa da kalite farkıyla çok üstün oynadı. Petkim son maçta genel averaja kalınması durumunda elinde olan 20 sayılık avantajın ciddi bir kısmını bu maçta kaybetmiş oldu. Bilindiği üzere federasyon averaj hesaplamalarında bariz bir hata yapıyor olsa da eğer bir şekilde kalan 8 sayılık fark ortadan kalkarsa Karşıyaka ligi Petkim’in üzerinde tamamlayıp kurutulacak.

Maça istekli başlayan Petkim orta mesafe isabetlerle skor üretti. Kısa beşlerle oynamak zorunda olan Beşiktaş düzenini oturtunca sayı sıkıntısını çözdü. İlk çeyrek sonunda Beşiktaş 23-21 öndeydi.

İkinci çeyrekte Petkim hücumda zorlanmaya başladı. Topu istediği gibi dolaştıramayan İzmir ekibi kolay basket bulmakta çok zorlandı. Beşiktaş biraz daha düzen içinde kalınca ilk devre sonunda 43-37 Beşiktaş üstünlüğü vardı.

Üçüncü çeyrekte de oyuna hükmeden taraf Beşiktaş oldu. Sanki kazanmak zorunda olan taraf Beşiktaş gibi mücadeleyi ortaya koyan takım oldu. Petkim bir türlü o üzerindeki ağırlığı atamayınca fark açıldı. Son çeyreğe 64-50 Beşiktaş üstün gitti.

Son çeyrekte bir ara fark 17 sayıya kadar çıksa da Petkim bir şekilde tek hanelere farkı indirdi. Yine de maç sonunda daha iyi oynayan taraf Beşiktaş oldu. Karşılaşmadan Beşiktaş 81-69 galip ayrıldı.

- Reklam-

4 YORUMLAR

  1. Beşiktaş için önemsiz gibi görünen bu maç, bir Beşiktaşlı olarak benim için Eurocup finalinden daha önemliydi, spor etiğine uygun şekilde işini ciddiye alıp, görevini yerine getirenlere teşekkürler.

  2. Kamatgate sakat Ziziç hasta hadi Matheus da yok kazanmak için daha ne istiyorsun Sertaç 4.5 ama maça damgasını vurdu dışarıdan içerden hepsini yaptı karşı takımın 5 numarası yok yani uzun oyuncularısakat hasta bunu avantaja çevirmesi lazımdı Petkim in onlar herhalde heyecanı sevdiler

  3. Şu anda EL sonuncusu Asvel Villerbaune Fransa Liginde, eurocup denen Avrupa’nın üçüncü kupasını kazandı diye seneye kendisinin yerini alması beklenen Bourg karşısında açık farkla önde. Bu da sezon boyu euroleague hayalleri gören Beşiktaş’ın EL takımlarına karşı oynayabilmesi için 10 fırın ekmek yemesi gerek demektir. Beşiktaş’ın yenebildiği Efes bunu becerir, Beşiktaş beceremez. Futbol adamlarının yönetiminde basketbol takımı öyle bir üst düzey ligde yürümez, bunu futbolkolik beşiktaşlıların kafaları almıyor tabi. Olaydı da katılacak olsalardı, euroleague’e katıldıkları tek sezon olan o 2012-13 sezonunda olduğu gibi bütün maçlarını kaybedip açık ara sonuncu olacaklardı. Ah tüh finalde kaçırdık diye dövünenler sevinsinler katılıp da rezil olmadıklarına.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Sosyal Medya

33,250TakipçilerTakip Et
38,158TakipçilerTakip Et
65,321AboneAbone Ol

En Son Haberler