Türkiye Basketbol Federasyonu (TBF) ile Borusan Otomotiv Grubu’nun kullanılmış otomobil pazarındaki yeni markası arasında imzalanan anlaşmayla Borusan Next; Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi‘nin ana sponsorları arasında yerini aldı.
TBF Başkanı Hidayet Türkoğlu, “Bu iş birlikleri, kulüplerimize sağladıkları kaynakların yanı sıra, marka iletişim fırsatlarını da artırarak, her iki tarafın da kazanmasını sağlıyor. Böylece, sponsorlarımızla birlikte Türk basketbolunun tanıtımını güçlendirirken, daha geniş kitlelere ulaşma imkanı buluyoruz. Bu iş birliğinin uzun yıllar sürecek bir ortaklığın başlangıcını müjdelediğine inanıyorum.” dedi.
Borusan Otomotiv İcra Kurulu Başkanı Hakan Tiftik: “40. yılımızı kutladığımız şu günlerde premium otomotiv sektöründe sunduğumuz ayrıcalıklı hizmet kalitemizi, yüksek müşteri memnuniyetini ve bizlere duyulan güveni kullanılmış otomobil pazarına da yansıtan Borusan Next markamızla Türk basketbolunun yükselen başarısında bizim de katkımız olsun istedik. Bu iş birliğini, bir sponsorluk anlaşmasının ötesinde, kurumumuzun sosyal sorumluluk çalışmalarının da bir parçası olarak görüyoruz.” diye konuştu.