Bulkaz: Hatalı Düdüklerle Maç Koptu

- Reklam-

ONVO Büyükçekmece Koçu Ozan Bulkaz, Trabzonspor maçından sonra sakatlıklardan ve haken kararlarından yakındı.

“35 dakika başabaş mücadele ettiğimiz maçta, Aziz’in ve Metin’in sakatlıkları dengemizi bozdu. Talkımımız 35 dakika boyunca büyük bir mücadele verdi. Ancak hakemlerin birkaç hatalı düdüğüyle maç koptu.

Yine de takımımı verdiği mücadeleden dolayı tebrik ederim. Bu maç eksiklerimizi görmemizi sağladı.”

- Reklam-

5 YORUMLAR

  1. Klasik Bulkaz… Hangi kararlar hatalı? Yapın bir video, yayınlayın. Delgado’ya Bruinsma’nın yaptığına sportmenlik dışı faul çalınmadı maçın başında. Pipes’ın tribüne yaptığı hareketler… Tinkle’ın potaya müdahalesine goaltending çaldı, gidip seyretti, düzeltti. Sertliğe fazlasıyla müsaade ettiler. Trabzonspor’dan fazla faul attılar son iki dakikaya kadar. Yıllar sonra iş bulup,ilk maçında gerçeklerden uzak şikayetler yapmak, karakter meselesi.

    • Bruinsma Delgadoya faul yapsa sportmenlik olabilirdi lakin faul yok. Pipes bakış attı diye de hakemler teknik faul mü versin? Bu oyuncular da insan. İşaret veya sözlü bir şey olmadıkça takılmamak lazım bunlara. Hakemlerin eline sağlık sertliğe izin verilen ezbere faul çalınmayan bir maçtı. Evet ilk haftadan sonucu belli maç için de hakemlere sallamak haksız yere tam beklenen hareket. Saygılar

      • Merhaba… Delgado’ya teknik faul çalındıysa, Pipes’ın hem tribüne hem de benche (eski koçuna) söylediklerine de çalınabilirdi. Dediğiniz gibi bakış atmakla kalsaydı, Metin pota arkası tribünü sakinleştirmeye çalışmazdı. Metin’in faul sonrası abartılı jestleri içinse Özorhon onun sakinleşmesini bekleyip, faul atışı esnasında uyardı. Başka yerde olsa ona da çalardı. Bruinsma’nın Delgado’yu devirdiği pozisyonda nasıl faul yok? Üçüncü çeyreğin başını tekrar seyretmelisiniz, gözünüzden kaçtı herhalde. Dikkat ederseniz hakem kararlarını tartışmıyorum. Bulkaz’ın çıkışına ayna tutuyorum. Rakibiniz de pek tabii çıkıp bunları sıralayabilir. İlk hafta galibi son saniyede belli olan maç oynandı, kimse bu kadar feryat etmedi. Baştan sona Trabzonspor üstünlüğü ile geçmiş, 18 fark bitmiş maçtan sonra hakem diyene saygı duyulmaz.
        Saygılarımla…

  2. Şut seçimi (%43 2 s),oyun kuran bitiren uyumsuzlugu,uzun rotasyonu,top paylaşım-top kaybı(15 asist-13 top kaybı) orani azlığı ile Buyukcekmece kaybetmeyi hak etti. Pipestan oyun kuran olmaz. Aziz ise oynamayacaksa yerine atlet bir pivot alinmali. Fikrimce 3 numaradan da üretim gerekiyor.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Sosyal Medya

33,250TakipçilerTakip Et
38,158TakipçilerTakip Et
65,321AboneAbone Ol

En Son Haberler