- Reklam-
Fenerbahçe Beko Şube Sorumlusu Cem Ciritci, Beşiktaş karşılaşmanın ardından basın mensuplarının sorularını yanıtlarken, son transferler hakkkında da konuştu.
“Beşiktaş çok güçlü bir takım, çok iyi bir kadroya sahipler. Taraftar desteğiyle birlikte burada zorlu bir maç olacağını biliyorduk. Takımımız, dün İspanya’dan İstanbul’a gece saatlerinde döndü. Yorgunluğa rağmen çok iyi mücadele ettiler ve maçı kazandık.
Transfer çalışmalarında ince eleyip sık dokuduğumuzu hep söylüyoruz. Takım içindeki bu uyumu bozmak istemiyoruz, dolayısıyla buna göre hareket ediyoruz. Bence Nando de Colo ve Chris Silva ile nokta atışı iki transfer yaptık. Yine Final Four ve finalin en büyük adayı biziz.”
- Reklam-




Hemen havaya giriyoruz. Geçen senelerde de yunan takımlarının dehşet kadroları vardı ama bi cacık olmadı. O yüzden son düdüğe kadar mütevazi ve çok çalışarak yolumuza devam etmemiz lazım. Jasikevicius’un ağzından böyle cümleler duyuyor musun ?