Fenerbahçe Wilbekin İle Uzattı

- Reklam-

Yeni X hesabımız: Basketfaul_1

Fenerbahçe geçen sezon başında sakatlanan ve sezonu tedavi ile geçiren Scottie Wilbekin ile yeni sözleşme imzaladı.

Kulübün paylaşımı şöyle:

“Yeni sezon öncesinde kadro yapılanmasına yönelik çalışmalarını sürdüren Fenerbahçe Beko Erkek Basketbol Takımımız, Fenerbahçe Ailesi’ne 2022 yazında katılan ve takımımızın en değerli sporcularından biri olan Scottie Wilbekin ile 1+1 yıllık yeni sözleşme için anlaşmaya varmıştır.

5 Nisan 1993 doğumlu sporcumuz Scottie Wilbekin, EuroLeague’de 2022-23 sezonunda 11.1 sayı, 2.6 asist, 1.0 top çalma ve 2023-24 sezonunda ise 13.0 sayı, 3.3 asist, 1.1 top çalma ortalamaları tutturmuştu.

Başarılı sporcumuz, 2024-25 sezonunun ilk EuroLeague karşılaşması olan Olympiacos mücadelesinde ise talihsiz bir sakatlık yaşamış ve sezonun geri kalanında forma giyememişti.”

- Reklam-

2 YORUMLAR

  1. Çok enteresan bir uzatma bence. Fenerbahçe’nin geçen sezonki başarısının en önemli sebeplerinden birini sezon başında takımı çok yavaşlatan, sistem dışı kararlarla herkesi zorda bırakan Wilbekin’in dışarıda kalması olarak görüyordum. Ama guard oyunu olan Avrupa baskebolunda belli yetenekleri olan guard eksikliği bu tarz sözleşmeleri mecburi kılıyor sanırım. Kritik zamanlarda sorumluluk vermeden kadro derinliğine katkı… daha önce yaptığı gibi kendi kendine sorumluluk almak istediğinde de üçüncüsünde Saras duvarına çarpar tahminen. Baldwin takım oyununa dönebildi ama Wilbekin’den umudum yok. Umarım tamamen yanılırım.

  2. Bence de, hiç takım oyunu ile alakası olmayan bir oyuncu. Hiç istemediğim (taa en başından) birisi. Sadece cruchtime da o topu kullanabilecek birisi. Baldwin varken, gerek yoktu aslında. Yerli statüsünde diye değerlendirmişlerdir.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Sosyal Medya

33,250TakipçilerTakip Et
38,158TakipçilerTakip Et
65,321AboneAbone Ol

En Son Haberler