Karşıyaka’dan Açıklama: Ciddi Oynayın

- Reklam-

Karşıyaka Spor Kulübü Yönetim Kurulu bir açıklama yaparak, ligden düşecek son takımın belli olacağı sın hafta maçlarında rakiplerinin oynayacağı Beşiktaş GAİN, Trabzonspor ve Tofaş’ın ciddi mücadele vermesini istedi.

Kulübün açıklaması şöyle:

“Son yılların en zorlu Basketbol Süper Ligi sezonlarından birinin sonuna yaklaşıyoruz.

Basketbolda marka olmuş Karşıyaka Spor Kulübü olarak, son haftaya kadar ligde kalma mücadelesi veren tüm takımların emeğine ve mücadelesine saygı duyuyoruz.

Temennimiz; sezonun son haftasının, Türk basketboluna yakışır şekilde, sahada gerçekçi, adil ve sportmence bir mücadeleyle tamamlanmasıdır.

Bu bilinçle; Beşiktaş GAİN, Trabzonspor ve Tofaş basketbol takımlarının, sezonun genel ciddiyetine uygun şekilde, hiçbir polemiğe konu olmayacak bir hassasiyetle mücadele edeceklerine inanıyoruz.

Karşıyaka Spor Kulübü olarak beklentimiz; herkes için eşit şartlarda, adil ve temiz bir sezon finalidir.”

Basketfaul’un notu: Takımlar kendilerini ilgilendirmeyen maçlarda da ellerinden geleni yapmalıdır. Bu noktada Karşıyaka’nın açıklamasına katılmamak mümkün değil ama biz bu takımlar arasına Karşıyaka’nın oynayacağı Bursaspor’u da alıyoruz.  Keşke bu açıklamayı isim belirmeden bütün takımlar için yapmış olsalardı.

- Reklam-

15 YORUMLAR

  1. Sezon başı tüm taraftar bağırdı bu kadro düşer diye dikkate almadınız saçmasapan adamlara saçmasapan paralar verdiniz ki onların da nedenini biliyoruz. Şimdi diğer takımlardan medet umuyorsunuz. 52 senedir ligde oynayan takımı küme düşürdünüz ayıbınızı bilip susacağınıza hala açıklama yapıyorsunuz. Karşıyaka çarşıdan 5 kişi seçip adam bulun desek sizin aldıklarınızdan daha iyi oyuncular bulurlardı en azından düşmezdi takım. Bu şehir küme düşürenleri unutmayacak.

  2. Siz de ciddi olup ciddi hareket etseydiniz takım bu duruma düşmezdi böyle talihsiz açıklama da yapmazdınız ve Bursa takımını niye hariç tuttunuz? Bu bile sizin zihniyetinizi gösteriyor !

  3. Tarih unutur Ksk taraftarları unutmaz bu kadar kötü kadroyu kurmayı nasıl başardınız ve bilerek kötü gidişatın önüne geçmediniz yazıklar olsun

  4. Henüz bir şey bitmedi, yanlışlar çoktu Karşıyaka’da ama Ahmet hoca ile beraber kenetlenen bir camia var. Bu ligin değeri Ksk ligde umarım kalır ama ilerleyen zamanlarda öncelikle sporun ruhunu bilen bir başkana sahip olurlar.

  5. bursaspor isimli takım, bizi küme düşürmek için elinden gelenin fazlası olan mücadeleyi gösterecek. O yüzden diğer takımların arasına yazmaya gerek yok. Endişelenme basketfaul admini.

  6. İzmir’deki Karşıyaka-Mersin maçının son topunu çalıp sonrasında topu çembere atıp ikili averajı almak yerine, topu yarısahaya çekip atmayan Karşıyaka takımı, bu ciddiyeti o zaman neden fark etmedi de şimdi diğer takımları ciddiyete davet ediyor! Kendisini de eklemeli bu listeye

  7. Bahçeşehir koleji ve esenler erok takımları karşıyaka ile oynadıkları maçı ne kadar ciddi oynadılar? Karşıyaka bu sene bünyesinde bulundurduğu menajerlerle, koçlarıyla, yardımcı koçlarıyla sınıfta kaldı… Mersin macında ikili averajda öne geçme fırsatı varken son topu kullanmadılar.

  8. Bursaspor’un ligde tutulması için özel bir çaba sarf edildiğini maçları izlerken fark ediyorum. KSK’nın mali sebeplerle kötü kadro kurması ve iyi bir sene geçiremiyor olması başka bir konu, Bursaspor’un kayrılması başka bir konu. Türk Telekom ve Fenerbahçe ile Bursaspor’un oynadığı maçlarda FB ve Telekom’un yaptığı maç sonu hücumlarını lütfen bir kez daha izleyin. Ne demek istediğimi anlarsınız. Ayrıca Erokspor maçı kazanmamak üzerine maç sonu hücumu yaptı. Allahtan bu maçlar kayıt altına alınıyor. Sorun kötü bir sezon geçiren KSK’nın kayrılarak ligde tutulması veya son maçında Bursaspor’u yense dahi ligden düşmesi değil, basketbol ligimizde kadro olarak iyi kurulmuş takımların kendilerinden daha formsuz takımlara bile isteye yenilmesidir….
    Bu durumdan elde edilen çıkarlar ciddi şekilde soruşturmalıdır.

    • Bursa yorgun Fb’yi yenerken inanılmaz oynadı bilhassa da yabancı oyun kurucusu ve Fb’nin 2 yabancısı da maçta sakatlanıp oyuna devam edemediler, Fb o hafta yanılmıyorsam eurolig’de çift deplasmandan geldi Bursa’ya gitti. Büyük takımlar bile isteye yenilmezler ama burası Türkiye olmaz da dememek lazım.

      • Kesinlikle. Haftada ortalama iki buçuk maç yapan FB ve Efes’in haftada 1 ve bir buçuk maç yapan takımlarla vuruşturulduğu bir lig burası. Euroleague ile ilgilenmeyen güya “basketbolseverler” iki EL takımının Türkiye ligi maçları hakkında hakkında ipe sapa gelmez teoriler üretmeye de başlamışlar kendilerince.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Sosyal Medya

33,250TakipçilerTakip Et
38,158TakipçilerTakip Et
65,321AboneAbone Ol

En Son Haberler