Laso: Çok Mücadele Ettik Ama Yeterli Olmadı

- Reklam-

Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi 18. hafta maçında Yukatel Merkezefendi Belediyesi Basket’e deplasmanda 87-80 mağlup olan Anadolu Efes’te başantrenör Pablo Laso karşılaşma sonrasında görüşlerini açıkladı.

“Yukatel Merkezefendi Belediyesi Basket’i galibiyetinden dolayı tebrik ediyorum. Maça doğru şekilde başlayamadık, savunmada çok fazla sorun yaşadık ve ilk yarıda 48 sayı yedik. Hücumda da yüzdelerimiz iyi değildi ve devre arasına kadar rakibe yetişemedik. İkinci yarıya daha iyi başladık; üçüncü çeyrekte hem hücumda hem savunmada daha iyi bir oyun ortaya koyduk ve topu iyi paylaştık. Son 4-5 dakikada maçın her iki tarafa da gidebileceği belliydi. Onlar maç sonunda daha iyi şutlar buldu ve karşılaşmanın sonucu son pozisyonlarda belli oldu. Maçın son anlarında rakip daha iyiydi. Bizim adımıza üzücü, çünkü geri dönmek için çok mücadele ettik ama bu yeterli olmadı. Şimdi önümüzde bir çift maç haftası var ve bu haftanın kesinlikle çok zorlu olacağını biliyoruz.”

- Reklam-

3 YORUMLAR

  1. Mücadele mi ettiniz? Yetmedi mi? 1 oyuncunuzun maliyetinin 1/4’üne kurulmuş bir takıma karşı mı oldu bütün bunlar? Alay mı ediyorsunuz?

  2. Paplo laso gönder gitsin geldi geleli takım kendine gelemedi madem işleri iyi gitmiyor hep aynı beş le çıkma takım bazenn toparlanıyor yanlış değişiklik yapıyor, performans düşüyor.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Sosyal Medya

33,250TakipçilerTakip Et
38,158TakipçilerTakip Et
65,321AboneAbone Ol

En Son Haberler