Onuralp’in Ayak Bilek Bağlarında Yırtık

- Reklam-

Fenerbahçe Beko, milli takımın Bosna-Hersek maçında sakatlık yaşayan Onuralp Bitim’in durumu ile ilgili açıklama yaptı.

“Oyuncumuz Onuralp Bitim, Milli Takımımızın 27 Kasım tarihinde Bosna Hersek ile oynadığı karşılaşmada sağ ayak bileğinden sakatlık yaşamıştır.

Sporcumuzun yapılan detaylı kontrollerinin ardından ayak bileği bağlarında yırtık tespit edilmiş olup tedavisine başlanmıştır.

Onuralp Bitim’e geçmiş olsun dileklerimizi iletiyor, en kısa sürede takıma katılmasını temenni ediyoruz.”

- Reklam-

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Sosyal Medya

33,250TakipçilerTakip Et
38,158TakipçilerTakip Et
65,321AboneAbone Ol

En Son Haberler