- Reklam-
Galatasaray MCT Technic, Koçu Gianmarco Pozzecco, Petkim maçının ardından yayıncı kuruluşa konuştu.
“Çok mutluyum çünkü bugün 40 dakika boyunca çok sağlam oynadık. Bu ligde maç kazanmak hiç kolay değil. Şunu söylemeliyim, Will Cummings’in sakatlıktan sonra tam olarak hazır hale gelebilmesi için çalışmamız lazım. O bizim için çok önemli bir oyuncu. Yine de doğru yolda ilerliyoruz, James Palmer bizim ruhumuz. Can Korkmaz ise Türk ruhumuz. Doğru yolda ilerliyoruz.”
- Reklam-




90lı yıllardan beri ucundan kıyısından Avrupa Basketboluna gönül vermiş birisi olarak Pozzecco’nun oyunculuğunu çok severdim, bir ara Varese ile lig şampiyonluğu (bir başka sevdiğim İtalyan Meneghin ile beraber) kazanmıştı. Onun dışında bir sportif başarısı yoktu galiba … Bir de Tanjevic İtalya koçuyken Pozzecco’yu takım oyunu oynamıyor diye kadroya çağırmazdı bu yüzden EuroBasket kazanan İtalya takımına girememişti. Tanjevic istifa ettikten sonra milli takıma alındı ve olimpiyat ikincisi olan kadroda yedek oyun kurucuydu. Hırsı,duygusu,şov yapmaya yatkınlığı “küçük enişte ‘” tavırlarıyla izlemesi zevk veren bir oyuncuydu. Koçluk yapmaya başladıktan sonra da ” küçük enişte” tavırları devam etti. Saha kenarında gömlek yırtmalar, kendi oyuncularının ve rakip oyuncuların kucağına atlamalar vs. İnsanlar genelde onun bu “şov biznıs” icraatlarına dikkat kesiliyor doğal olarak ama özellikle İtalya koçuyken bir motivasyon ustası olarak iyi işler yapmış ve adını şimdi hatırlamadığım(yaşlılık) bazı İtalyan gardlardan iyi verim almıştı. Can Korkmaz ile de aynı ilişkiyi kurmuş gözüküyor, umarım bu devam eder ve Can Korkmaz milli takım kadrosu için bir aday olur.
👏👏👏
Once “Geleneksel” bu malum futbol!!! kulubunu parkelere gomme haftasonu kutlu olsun. Kadınlarımız, Sari Melekkerimiz once masaalti torpillisi ilkin hanimi yaptigi 7 sayiya karsilik 7 BLOKLA rezil edip 3-0 yendiler, sonra potanin imparatoriceleri artik iskenceye donen ezeli REZALETI yine kazandilar. pozzecco mu? Sanli 7.likler donemi hayirli olsun…
“Türk oyuncu süreleri” konusundaki Türk basketbol kamuoyunu meşgul eden tartışmaları biraz incelemiş bu afacan çocuk, daha gelmeden. Gelir gelmez Türk antrenöre selam çaktı, (“Beşiktaş galibiyeti Yakup Hocanın eseri”). “Parmak bükmedi” ama, harbiden “bilek büktü” ilk maçında. (Pohpohlanan rakibinin havasını kaçırmıştı) Türk oyunculara övgüsüne ise son vermeye niyeti yok. Üstümüze üstümüze oynuyor yani. Ne yalan söyleyeyim, seviyorum keratayı.