Bahçeşehir Koleji, Eurocup A Grubu’nda Cedevita’yı deplasmanda 67-59 yendi ve 9-4 ile tek başına ikinci sıraya oturdu. Cedevita ise 8-5 ile üçüncü sıraya geriledi.
İlk yarıda 11 sayıya kadar geri düşen Bahçeşehir Koleji ikinci yarıda sadece 24 sayıya izin verdi.
Matt Mitchell 13, İsmet Akpınar ve Tyler Cavanaugh 12 sayıyla oynadı. Malachi Flynn 29 dakikada 0/7 üçlükle 4 sayıda kaldı.
Bahçeşehir Koleji 1 asist-6 top kaybına karşın 7. dakikayı 11-7 önde geçti. Periyod biterken Cedevita skoru 14-13 lehine çevirdi.
İkinci çeyreğe es sahibi ekip 10-2 ile başladı ve 3. dakikada fark 9 sayıya (24-15) yükseldi. Bu periyodda 12 sayıda kalan Bahçeşehir Koleji devreyi 35-25 geride kapattı. 2/13 ile üçlük atan Bahçeşehir Koleji 5 asist üretti, 11 top kaybetti. Malachi Flynn 6 sayıyla en skorer oyuncumuz oldu.
Üçüncü periyoda savunma kararlılığı ile çıkan Bahçeşehir 10-2’lik seriyle 4. dakikada farkı 2 sayıya (37-35) çekti. Bahçeşehir Koleji 9. dakikada öne geçti ve periyodu da 47-45 önde tamamladı.
Bitime 6 dakika kala Bahçeşehir, Trevion Williams’la farkı 6 sayıya kadar çıkarmasına karşın 4 dakika kala 57-57’de yakalandı. 8. dakikada Bahçeşehir Koleji 63-67 öndeyken Caleb Homesley sakatlandı. Oyunu kontrol eden Bahçeşehir Koleji sahadan 67-59 galip ayrıldı.




Harika ! İsmet dünya şampiyonu Alman milli takımında, hatta Mahir Ağva. Ama bize daha dün gelmiş bir Amerikalıyı devşireceklermiş. 29 dakikada 0/7 üçlük. Bunu bir Türk oyuncu istese de yapamaz, çünkü 0/2 üçlük atan 2 dakikada kenara alınır, fırçalar çekilir ve bir daha maça sokulmaz. Sonra ebediyyen bench, arkadan mesela bir TBL takımına kiralama veya satış. Böylece olası bir milli yıldız öldürülür. Arkadan goygoy takımı buraya gelir, “şans verildi kullanamadı, şutu yok, bench ısıtıyor havlu sallıyor paragöz” derler. Ama 0/7 üçlük atana tısss. Utanmadan bir de devşir, milli yap. Bu Bahçeşehir’in üç yıl önce yerli antrenör yerli skorer ile Avrupa’dan kupa getiren Bahçeşehir ile uzaktan bile ilgisi yok. Sarp’ı bu kupada oynatıp geliştireceğine Sırbiya’ya yolladılar. Bu takımın menejeri bazılarımızın “profösör” dediği bir adam, 2015 F4’da FB dördüncü olurken, takımın o iki maçta ayakta kalan tek oyuncusu daha önce NBA’ye gidip gelmiş Semih Erden iken bu başta olmak üzere takım dökülmüştü, ama pazarlama şaheseri olarak Semih değil o gönderildi NBA’ye yıllarca haber bile olamadı, derken FB’ye döndü, maç boyu 10-15 şut ve potaltı kaçıran bir el freni izledik, arkadan sakatlık dendi hop bi baktık Bahçeşehir’de bir sayın menejer ! Efes’te kendini bulan Şehmus’a da bu takım yaramadı. Her halinden ego fışkıran yeni başkanı ile de bu işleri çeviren Bahçeşehir’e bu ülkenin ihtiyacı yok, alın bu Hırvat galibiyetinizi de grup ikinciliğinizi de gidin Sırbiya liginde oynayın, Sarp ile yer değiştirin onu Avrupa kupalarında oynayan bir ekibimizde görmek isteriz. Flynn’i de Sırbiya’ya devşirin.