Alimpijevic: İki Takım da Kazanabilirdi

- Reklam-

Türk Telekom’u yenerek Eurocup’ta grubu ilk iki sıra içinde bitirmesi kesinleşen Beşiktaş Koçu Dusan Alimpijevic karşılaşmadan sonra yayıncı kuruluşa konuştu.

“Çok iyi bir maç oldu. Telekom’a saygı duyuyoruz. İyi bir maç çıkardığımıza inanıyorum. İki takımın da kazanma şansı vardı. Maç sonunda biz biraz daha bazı detaylara konsantreydik.

Taraftarımız bir kez daha inanılmaz bir atmosfer oluşturdu. Gerçekten Akatlar’da oynamak çok eğlenceli. Uzun yıllardan sonra basketbol, Beşiktaş camiası için çok özel bir hal aldı. Dolayısıyla bugün taraftarımıza destekleri için çok teşekkür ederim. Bizim için çok kritik bir galibiyetti.

LİG MAÇINDAKİ GÖRÜNRÜLER MOTİVE ETTİ
Türk Telekom’a karşı ligde aldığımız son mağlubiyet, bugün bize çok yardımcı oldu. Maçtan önce oyunculara son lig maçından birçok video izlettik. Mesela maçın ilk hücumunda Vitto Brown, turnikeye gidiyordu. Jaleen Smith onu arkadan itti ve buna rağmen faul çıkmadı. Jonah Mathews’un suratına dirsek geldi, yine faul çıkmadı. Dolayısıyla bu durum, bana göre oyuncuları epey motive etti. Dediğim gibi son lig maçında olanlar, bugün bize epey yardımcı oldu. Biz bu olanlardan sonra ağlamadık veya şikayet etmedik, sadece o maçtan klipler hazırladık ve maç önü toplantılarında oyunculara gösterdik.

BEŞİKTAŞ EN SON NE ZAMAN BU DURUMDAYDI?
EuroCup’ı Akatlar’da tamamlamak istiyorum çünkü ilk olarak burada inanılmaz bir atmosfer oluyor. Türkiye Ligi’nde Playoffları farklı bir salonda oynayabiliriz ama EuroCup’ı Akatlar’da bitirmek istiyorum. Şunu söylemek istiyorum: Bir grup insan var ve bu grup, gerçekten bu takıma son derece sadık. Her maça geliyorlar, bu insanlara çok büyük saygı duyuyorum. Yaklaşık 2500 – 3000 insan, oynadığımız her maça geliyor. Sadece EuroCup değil, lig maçlarına da geliyorlar. EuroCup ve lig maçlarımızda oluşan farka bir bakın. Şunu sormak istiyorum, Beşiktaş basketbolda en son ne zaman bu durumdaydı? EuroCup’ta lider olabiliriz, ligde ise Fenerbahçe‘nin ardından ikinci sıradayız. EuroLeague liderinden bahsediyoruz. Dolayısıyla basketbolda bu durumdayken bu salonu çoğu maçta daha da dolu görmek istiyorum. Yine de her maçımıza gelen ve bizi destekleyen insanlardan dolayı çok mutluyum. Bugün de inanılmaz bir atmosfer vardı. İnanılmazdı. Bu atmosferde oynamak, rakiplerimiz için çok zor.”

- Reklam-

1 Yorum

  1. Alimpijeviç le hem fikrim lig maçında Doğuş un Dotsondan çaldığı top maçın dönüm noktası diye sayfanızda yorum yapmıştım Dotson da bunun farkında olmalı ki öyle bir oyun ortaya koydu ki Beşiktaş ı tek başına aldı götürdü Telekom bence en kötü oyunlarından birini sergiledi Deveoe sakatlıktan döndükten sonra toparlanır gibi oldu ama sadece gibi oldu bir türlü gerçek Deveoe seyredemedik bence Telekom un esas sorunu Kyle Allman bu oyuncu kendi pozisyonunu yaratma becerisine sahip bir oyuncu bundan dolayıdır ki topla çok oynuyor top elinde çok kalıyor bu da takımın ritmini bozuyor Allman kötü oyuncu mu bence tam tersi birde Telekom bence daha yüzdeli faul atışı atmalı bu seviye takımın faul atış yüzdesi daha iyi olmalı diye düşünüyorum Beşiktaş ı aldığı galibiyetten dolayı kutlarım

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Sosyal Medya

33,250TakipçilerTakip Et
38,158TakipçilerTakip Et
65,321AboneAbone Ol

En Son Haberler