Beşiktaş GAİN’in Tresto’yu 77-76 yenerek Eurocup’ta yarı finale yükseldiği maçın ardından koç Dusan Alimpijevic yayıncı kuruluşa konuştu.
“Çok zor ve stresli bir maçtı. Üzerinde baskı olmayan bir rakibe karşı oynamak her zaman zordur. Trento, bu sezon EuroCup’ta harika bir iş çıkardı. İnanılmaz bir koçları var, harika bir iş çıkarıyor. Gerçekten harika mücadele ettiler, bugün kazanabilirlerdi de. Ancak şunu söylemem lazım, takımımla gurur duyuyorum. Sakatlıktan dönen çok sayıda oyuncumuz var. Tabii ki şu an en iyi durumumuzda değiliz ama kazanmanın bir yolunu bulduk. Günün sonunda en önemlisi bu. Kazanmak için gereken karakteri sergiledik.
Taraftarımız olmadan bu işi başaramayız. Sezon başından beri taraftarımızla birlikte saha avantajı için mücadele ettik. Beşiktaş taraftarı daha fazlasını hak ediyor. Bu taraftar çeyrek finali değil, yarı finali ve finali hak ediyor. Sonuna kadar Akatlar’da devam edeceğiz. Bu salon bunu hak ediyor, sezon başından beri bizi her maç desteklemeye gelen insanlar bunu hak ediyor. Akatlar’da bu sezon hiç maç kaybetmedik. Ayrıca Sinan Erdem, Bahçeşehir’in de salonu. Bu yüzden yarı finali orada oynamanın mantığı yok. İç sahada onları ‘rahatsız etmemiz’ lazım. Akatlar, rakipler için ‘rahatsız edici’ bir salon. Buraya Denizli’den, Manisa’dan gelen taraftarlarımız var.
Onlara saygı duyuyorum, her maç bizi desteklemeye gelen insanlara saygı duyuyorum. Ayrıca tabii ki futbol kadar ‘popüler’ olmadığımızı anlıyorum. Yine de bu kulübün basketbol şubesi, her maçta bugünkü gibi desteklenmeyi hak ediyor. EuroCup’ı kazanırsak EuroLeague’de olacağız, bu kadar basit. Kazanamazsak ne olacağına dair emin değilim. Bu konuyla başkanımız ve kulüp yönetimi ilgileniyor, dolayısıyla doğru adres ben değilim.”



