Alimpijevic’ten Taraftara Sitem

- Reklam-

Beşiktaş‘ta başantrenör Dusan Alimpijevic, ULM maçından sonra boş tribünlerden dolayı taraftarlara sitem etti.

“Söylemem gereken çok önemli bir şey var. 48 saat önce Fenerbahçe‘ye karşı kapalı gişe bir maç oynadık. Bugünse salonun neredeyse yarısı boştu. Beşiktaş camiası olarak ne istediğimize karar vermemiz gerekiyor. EuroCup’ı kazanmak mı istiyoruz; yoksa bir maçı kazanmayı mı istiyoruz? Maçı kaybettik; ancak kazansak da kaybetsek de Süper Lig’de lideriz. Ancak bugün oynadığımız maç çok önemliydi. Çeyrek finale doğrudan katılmanın mücadelesini veriyoruz. Büyük maç ya da küçük maç diye bir şey yok. Bu yolda tüm maçlarda taraftarımızın desteğine ihtiyacımız var. Önümüzdeki üç maçı deplasmanda oynayacağız. Bu açıdan bugün salonun dolu olmasını bekliyordum. Biliyorum zor, kolay değil. Ancak yalnızca bir tane Beşiktaş var.”

- Reklam-

4 YORUMLAR

  1. Adam çok haklı. Bir FB’li olarak ülkemin takımlarının,Efes dışında, ki o da malum nedenle,başarılı olmasını istiyorum. Ama iç sahadaki olağan rakipler dışında salon dolmuyorsa bir sıkıntı var demektir. Yapmayın.Hadi BJK taraftarı! Salonu Avrupa kupasında da doldurun.

  2. Salonun anonscusu beş para etmez salon cenaze evi gibiydi diğer takımları görmüyor musun nasıl coşturuyor anonsçular. Ne hal değişmeli taraftarı salondakileri havaya sokacak müzikler her basketden sonra ayağa kaldıracak bir anons bekliyoruz bu çok önemli lütfen paylaşın

  3. Beşiktaş elindeki Koçun değerini bilmiyor,elindeki kıytırık oyunculara iyi basketbol oynatıyor,izleyin görün yakında eurolig takımlarından biri elinizden kapacak.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Sosyal Medya

33,250TakipçilerTakip Et
38,158TakipçilerTakip Et
65,321AboneAbone Ol

En Son Haberler