Panathinaikos Koçu Ergin Ataman, Fenerbahçe galibiyetinden sonra yayıncı kuruluşa konuşurken, “Büyük bir hayalkırıklığı yaşıyorum. 10 bin kişi 87 yaşındaki anneme küfretti.” dedi.
Ataman şöyle konuştu:
“10.000 Fenerbahçe taraftarı, 87 yaşındaki anneme küfretti. Bunlar eğitimsiz insanlar. Çok çok mutsuzum. Biz sonrasında savunma yapmaya başladık, Allah da bize yardımcı oldu. Bence, EuroLeague’de bunu anlayan birileri olmalı. Farklı dillerde yapılan küfürler cezasız kalmamalı Bu adil değil.b Biz basketbol oynamak için buradayız, Türk Milli Takımı’nın koçu olduğum için gurur duyuyorum. Panathinaikos’ta yaptıklarımdan dolayı da gurur duyuyorum. Bu salondaki 10 bin kişi ise eğitimsiz insanlar. Söyleyeceklerim bu kadar.
İlk yarıda bence iyi oynadık. Ama ikinci yarıya çok kötü başladık. Hücumda resmen durduk. Fenerbahçe tempoyu yükseltti, biz oyunun kontrolünü kaybettik. Bu çeyrekte neler olduğunu anlamadım.”
“NUNN OYNAMAM DESE, OYNATMAYACAKTIK”
Ataman basın toplantısında ise şunları söyledi:
“Bence ilk yarıda harika oynadık. Özellikle savunmada çok iyiydik, hücumda ise top kayıplarımıza rağmen oyunu kontrol altında tutmayı başardık. İkinci yarının başlarında ise attığımız her şutu kaçırdık, hatta ilk 5-6 dakikada sayı bile atamadık. Dolayısıyla Fenerbahçe kontrolü aldı ve öne geçerek farkı açtılar. Fark 8-9’a kadar çıktı, kontrol onlara geçti. Sonrasında ise her şey değişti ve maçı kazandık.
Arkadaşlar, ortada kötü giden bir Panathinaikos yok. Fenerbahçe ile aynı puandaydık. Son iki maçımızı kaybetmiş olabiliriz ama ondan önceki dört maçı kazandık. Tabii ki bugün çok önemli bir galibiyet aldık, yola devam ediyoruz. Deplasmanlardan önemli galibiyetler çıkardık, bu da o galibiyetlere eklendi. Dolayısıyla yola devam ediyoruz. Şimdi bu maçı unutacağız ve OAKA’da oynayacağımız Hapoel Tel Aviv maçına odaklanacağız. Dediğim gibi Panathinaikos, kötü durumda filan değil. İkinciyle aramızda sadece bir galibiyet fark var. Fenerbahçe’yle aynı puandaydık, şimdi onların üstüne çıkmış olduk.
Nunn dün daha idmanın başında ayak bileğinden sakatlandı ve çıkmak durumunda kaldı. Bu sabah da şut idmanına bile katılamadı, maçtan önce durumunu test ettik ve oynamak istediğini söyledi. Biz de önemli bir maç olduğu için oynattık. Zaman zaman çok iyi oynadı, bazen de top kayıpları yaptı. Sonuçta tamamen kendi isteği doğrultusunda oynadı, oynayamam deseydi oynatmayacaktık.”




Demek ki neymiş: yediğin hurmalar bu gün tırmaladı. Rahat durmuyorsun, sonra ağlıyorsun.
O on bin eğitimsiz kişiden biri de bu galiba.
Walla kardeş sitemiz de yayınlandı burda yayınlanmadı amma velakin biraz farklı deneyelim… Boşver Hocam, biz yazdan biliyoruz o hainleri…Her maçta Milli takımımızın yenilgisini saklandıkları çukurda büyük bir hevesle beklediler…Yeri geldi Letonyalı yeri geldi Sırp, yeri geldi Yunan en sonda German oldular… Ama sen çocuklarımızla öyle bir tokat vurdun ki bu hainlere uzun süre kendine gelemediler… Hatta senin tokatlarına alışkın olsalar da 😎😎😎 Darısı Dünya kupasına ordan Olimpiyatlara… İçlerinden bir değer yaratamayanlar seni korkuyla izlemeye devam edecekler…
Utanma yok ki, küfür eden insanlar kendi aralarında kendi annelerine de küfür eden insanlar, sokakta 2 kelimeden biri artık bu şaşırmamak lazım eğitimsiz ve okumuş cahil dolu memleket
Ergin ataman sonuna kadar haklı böyle bir saygısızlığı yapamazsınız ekran başında oğlumla beraber izlerken sesini kısmak zorunda kaldım bu çok büyük bir ayıp herkim olursa olsun spor ahlakıyla bağdaşmayacak çoluk çocuğun oldunğu salonda ismen ve direk olarak hepbir ağızdan söylenen küfür kabul edilemez üstelik anne en kutsalımız ya anneye nasıl küfür edersiniz 10 bin kişi !başkanda oradaydı oda duydu ve en ufak tepki dahi göstermedi yakışmadı ! Fenerbahçe taraftarı Fenerbahçe yeni başkanı bunu kabul etmeyip özür dilemelidir ve bu birdaha yapılmamalıdır. Çok üzüldüm bir basketbolsever spor sever olarak yazık.
Yav sen ne zaman benim rumuzumu taklit etmeyi bırakıcan ? Tam da sahtekârlık, algı ve demagoji doldurmuşsun. Küfürbaz antrenör onbinlerce kişinin anasına küfredince gıkın niye çıkmadı ? Bi tek ona mı serbest ? GS başkanı BJK başkanı TS başkanı TRT ve yayıncıların müdürleri, hülkümet, içişleri savcılar nerede, her hafta bu ezik camiaların salonlarında statlarında Fenerlilere edilen küfürleri saatlerce ses kısmadan yayınlıyorlar, devletin ve özeli kanallarından, voleybol, futbol basketbol hatta FB’nin olmadığı hentbol maçlarında bile ? Demek ki onları dinlemekten zevk alan hastalıklı organizmalardan birisin sen de. Kırk yılın başında iki saniye tersini duydun diye ahlâklı olmak mı geldi aklına, sahte sporsever ?
Belki başkanda o koroya katılmıştır.yazık çok yazık biz adam olmayacağız.😔😔
Ben de diyordum sporsever rumuzlu arkadaş doğru yolu buldu, rumuzuna uygun bir yorum yaptı diye ama nerdeee. yine kusmuş kinini bir alttaki yorumda. Gerçek anlamdaki sporseverin yorumuna %100 katılmamak mümkün değil
Aşağılık kompleksi olduğu sürece, yine buram buram kompleks kokan yorumları gülerek okuyacaz…
Aşağılık kompleksinin ve hainliğin alameti farikası, Yunan zaferinin kutlaması yeni mi bitti de bu kadar geç damladın? Sayfa tam senilk. Hep beraber yatın mağdura.
KIRK YAŞINDAN GENÇ KARDEŞLERİM BENİM HAYRANIM OLAN VE LAFLARIM DİLLERİNE ZİHİNLERİNE DOLANAN TAKLİTÇİ ZİHNİYETLERE GEREKEN CEVAP AŞAĞIDA VERİLDİ…
Onların çoğunun eğitimi seninkini katlar katlamasına da, sen eğitim aldın da ne oldu, parkeden tribüne dönüp de saydırma eğitimi mi verdiler sana, yoksa lobilerde otel ayılığı eğitimi mi, özellikle kameraların önüne geçip ? Eğitim cehaleti alır, ….lik baki kalır.
Küfrü haklı gösteremeyiz ancak oraya gelip de küfür edilen tek kişi de sensin. Kendine soruyor musun niye diye? Senin hiç mi payın yok bunda? Geçmişten bugüne basketbola ve sportmenliğe yakışmayacak ne varsa yediğin haltlar, yaptığın provokasyonlar, ettiğin küfürler hepsi ortada. O zaman sen de eğitimsizsin. Ayrıca milli takım koçu olmakla gurur duyman için o işi bedava yapman gerek, vatan,millet deyip de milyonlarca euroya milli takım koçluğu yapmak, Ata’mıza ayyaş diyene teşekkür etmek, onunla telefonla konuşmak çelişki değilse ne? Ve aleyhimize ne varsa yapan, ülkemize, bize, Ata’mıza hakaretler eden bir ülkenin takımının başarısı için çalışman ve bununla gurur duyman da başka bir çelişki…
Kendi annesine sevgisi ve hürmeti olmayan bir insan ancak bu kadar rahatlıkla başkasının annesine küfür edebilir. Bunlar sadece eğitimsiz değil aynı zamanda kötü aile ortamında yetiştirilmiş mutsuz insanlar.
Alameti farika kelimesini sana öğrettiğim için cok memnunum… ANCAK!!! Ayrı değil bitişik yazılır bak bu örnekteki gibi; Ataman’ın alametifarikası dört numaralar ile oyunu açmaktır!!! 🤣🤣🤣
Bunu öyle zannet mutlu ol. Kendi dapdaracık Türkçe dağarcığını benimkiyle yarıştırıp da o alanda seni paçavra etmekle uğraşmam. Basketbolda olduğun yeter de artar.