- Reklam-
Panathinaikos Koçu Ergin Ataman, Milano yenilgisinden sonra basın toplantısında konuşurken “Bugün bizim değil Milano’nun gecesiydi.” dedi.
“Ne yazık ki, bu EuroLeague’de favorilerden biri olduğumuzu düşündüğümüz kadar büyük bir takım olmadığımızı gösterdik, Milan’ın bu harika hücum oyununu durduramadık.”
Bu onların gecesiydi, bizim değil ve çok motive olmuşlardı.
Milan harika bir oyun oynadı. İlk çeyrekten sonra, harika bir oyun çıkaran Armoni Brooks’un şutlarıyla savunma dengemizi tamamen kaybettik. Dürüst olmak gerekirse, ikinci ve üçüncü çeyreklerde bizden 31 sayı öndeydiler. Son çeyrek tam bir kaos basketboluydu. Onları tebrik ediyorum.”
- Reklam-




Iyi de sen bir gazeteci değilsin Ergin baba,o takımın koçusun.Transfer ettiğin türk oyuncular takıma doğru dürüst bir katkı sağlayamıyor.Türküz diye oynayamayan ,yetenekleri abartılmiş oyuncuları destekleyecek halimiz yok…fazla duramazsın orada gibime geliyor,inşallah yanılırım..