Panathinaikos Koçu Ergin Ataman, Fenerbahçe BEKO karşılaşma öncesinde Yunan basın mensuplarına açıklamalarda bulundu.
“Fenerbahçe çok iyi durumda. EuroLeague’deki son altı maçlarını kazandılar, dolayısıyla kesinlikle çok zor bir maç olacak. Bizse EuroLeague’deki son iki maçımızı kaybettik, yeniden kazanmaya başlamamız lazım. Çok zor bir maç olacak ama biz hazırız. Bana göre maçın anahtarı hücumumuz olacak. Fenerbahçe, maç içerisinde savunmasını değiştirebiliyor. Rakibimizin savunmasına karşı hata yapmadan hücum etmemiz lazım. Hücumdaki performansımız maçın anahtarı olacak.”
Ergin Ataman, Cedi Osman’ın durumu hakkında, ““Cedi dün takımla idman yaptı. Umarım bugünkü idmanımızda da herhangi bir sorun yaşamaz. Bir sorun yaşamadığı takdirde yarın akşam sahada olacak.” dedi.




Ortalığı karıştırma, abuk sabuk laf ve hareketlerle milleti provoke etme de ne yaparsan yap.