Ataman: Uzunlarımız Çok Kötü Oynadı

- Reklam-

Panathinaikos Koçu Ergin Ataman, Valencia yenilgisinden sonra basın toplantısında takımını eleştirdi.

“İki uzunumuz; Faried ve Yurtseven çok kötü oynadı. İlk yarıda kendi oyunumuzu sahaya koyduk ama üçüncü çeyreğin başında kontrolü kaybettik. İki dakikada 9-0 seri yedik, basit basketler verdik, hatalar yaptık. İkinci yarı boyunca yanlış kararlar aldık, dışarıdan 2/15’le attık, pota altında da bitiremedik. Valencia özgüveni buldu, Thompson bire birde çok etkiliydi ve durduramadık. Bu oyunla kazanmayı hak etmedik, Valencia hak etti.”

- Reklam-

1 Yorum

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Sosyal Medya

33,250TakipçilerTakip Et
38,158TakipçilerTakip Et
65,321AboneAbone Ol

En Son Haberler