- Reklam-
Panathinaikos Koçu Ergin Ataman, Valencia yenilgisinden sonra basın toplantısında takımını eleştirdi.
“İki uzunumuz; Faried ve Yurtseven çok kötü oynadı. İlk yarıda kendi oyunumuzu sahaya koyduk ama üçüncü çeyreğin başında kontrolü kaybettik. İki dakikada 9-0 seri yedik, basit basketler verdik, hatalar yaptık. İkinci yarı boyunca yanlış kararlar aldık, dışarıdan 2/15’le attık, pota altında da bitiremedik. Valencia özgüveni buldu, Thompson bire birde çok etkiliydi ve durduramadık. Bu oyunla kazanmayı hak etmedik, Valencia hak etti.”
- Reklam-




Düne kadar Faried’i övüyordun bir maç kötü oynadı diye şimdi eleştiriyorsun !