Yüzlerce aktivist Gazze’deki çocuklara, annelere, yaşlı insanlara yemek, ilaç yardımı yapmak için canlarını tehlikeye atarak denizde İsrail askerleriyle karşı karşıya gelmeyi göze alırken… Dünyanın her yerinde soykırımcı İsrail aleyhine gösteriler düzenlenirken… Uluslararası spor federasyonlarının herşey normalmiş gibi İsrail takımlarına yasak getirmemeleri, vicdanları yaralıyor… Üstelik hepimiz biliyoruz ki, özellikle futbol ve basketbolda İsrail takımlarına getirilecek yasak, farkındalık yaratmak açısından, en az aktivistlerin eylemleri kadar etkili olacaktır…
Ortada bir insanlık suçu varken, oyuncuların ve antrenörlerin para uğruna İsrail takımlarının tekliflerini kabul edip Maccabiler’de, Hapoeller’de oynamalarını da kabullenmek çok kolay değil…
Amerika’nın şımarttığı ve maddi destek sağladığı İsrail takımları maçlarını kendi sahasında oynayamamasına karşın hiçbir şer yokmuş gibi davrananlar, dolaylı olarak İsrail’i desteklemiş olmuyor mu?
Açlıktan ölen çocuklardan, ilaç bulamayan hastalardan utanmaz mısınız? Geçmişte en büyük soykırıma uğradığının iddiasında olan İsrail’in bugün yaptığı soykırım vicdanlarınızı rahatsız etmiyor mu? Rusya, Ukrayna’ya saldırırken güçler arasında çok büyük fark yoktu, çünkü Ukrayna dünyadan büyük destek gördü ama bugün Rus takımları Avrupa kupalarına alınmıyor… İsrail’in zulmü, Rusya’nın yaptığından daha mı az? (Basketfaul)




İşte budur helal olsun Basketfaul👏👏👏 Atarlar veya atmazlar o ayrı bir durum ama böyle bir konuda duruş sergilemek ve sessiz kalmamak önemlidir diye inanmaktayım…. Atabileceklerini sanmıyorum çünkü tümünün de birikimleri ya onların bankalarında veya onların yatırım şirketlerinde rehin durumda….
Sadece birikim olayı olsa iyi koskoca Türkiye dış borç,kredilerin çoğunu bunların banka ve fonlarından alıyor, bunlarla gizli gizli ticaret yapıldı hala yapılıyor, kredi,borç alımlarında Ingiliz mahkemelerini yetkili mahkeme olarak boşuna mı gösterdiler ?
Tebrikler Basketfaul.com, Tebrikler Kapanlı, Tebrikler tüm yüreklilere
Türk takımları çıkmasın maçlarına, mutlaka ses getirir
Bence de Türk takımlarımız israil maçlarına çıkmasın, İspanya ile anlaşılırsa İsrail kiminle oynayacak ki zaten, tepki koymak lazım
Zaten kendi evimizde de oynayamayacaksak çok da anlamı yok
Tebrikler Basketfaul. İsrail takımlarının Avrupa’da olması dahi ayıp. Ne alaka Avrupa’da değilsin bile. Sonra ayıp olmasın diye Azerbaycan, Gürcistan falan da futbolda dahil edildi. Ama bu İsrail’in dünyanın gözü önünde adına soykırım deyin, katil deyin ne derseniz deyin, onbinlerce insanı öldürmesi, çocukları ve kadınları öldürmesi affedilir birşey değil. İçimizdeki kompleksli ruhlara en güzel duruş BasketFaulden.
En başından beri yapılması gereken buydu..Kesinlikle bir an evvel İsrail takımları Men edilmeli..
Eurolig,Fifa,Uefa israil takımları turnuvalara alınmasın diye karar almalıydı para ve siyaset adına alamadılar o zaman kulüpler birlik olup tepki verecekler onlarla maçlara çıkmayacaklar en güzeli bu olur ama onlar da neme lazımcılık yapıp bulaşmak istemiyorlar.
CSKA ligin en büyük kurucularından biri sen Ukrayna savaşını bahane et bu takımı ligden at. Öbür tarafta adamlar soy kırım yapsın lige de devam etsinler.
Herkesin “Yeter artık” demesi gereken zaman geldi. Küçük sesler birleşir büyük çığlıklar olur. Bu bir başlangıç olsun…
Duyarlılığınız için tebrikler inşallah şu itrail men edilir de en azından bir başlangıç olur herşey için
Takimlarimizin federasyonun tepki vermesi gerekli. ISRAIL TAKIMLARINI ISTEMIYORUZ EUROLEAGUE DE.
Helal olsun. Ağzına, kalemine sağlık.
Bu şımarık korkaklar nerede isterse, orada maç oynuyoruz. Böyle bir rezillik olamaz…
Fenerbahçe ve Anadolu Efes in yeterince kupası var, özellikle “son şampiyon” apoletli Fenerbahçe İsrail maçlarına çıkmada çok şey kaybetmez.
Rusları anında afaroz edenler konu israil olunca harekete geçemiyor. Bu iki yüzlülüğe daha sert tepki koyacak, gerekirse ‘bunlar varsa biz yokuz’ diyecek bir babayiğit yok mu?
Atmazlar ama bence bu takimlarla oynanacak maçlara çıkılmayacağı açıklasın kulüpler tarafından.