- Reklam-
Türk Telekom Koçu Erdem Can, Beşiktaş GAİN’e kaybettikleri Eurocup maçından sonra yayıncı kuruluşa konuştu.
“Beşiktaş taraftarına gerçekten teşekkür ediyorum, bugün inanılmaz centilmendiler. Takımlarını savundular. Belli bölümlerde biz oyunun içine girdiğimizde takımlarını çok iyi desteklediler. Gerçek bir deplasman ve basketbol atmosferi vardı. Karşılaşma boyunca tribünler oyunun ritmine doğrudan etki etti.”

- Reklam-




dalga geçiyor bence
👍👍👍👏👏👏