Olympiacos’un Fenerbahçe BEKO maçının salonun akması sonucu ertelenmesinin ardından, ezeli rakipleri Panatkinaikos Başkanı Dimitris Giannakopoulos gönderme yaptı ve yönergelere göre Olympiacos’un hükmen mağlup sayılması gerektiğini iddia etti.
Giannakopoulos’un paylaşımı şöyle:
“Fenerbahçe için hükmen galibiyet kararı çıkacak mı merak ediyorum. Yoksa hava koşullarından ve başka şeylerden bahseden belgeler mi düzenleyecekler? Bunlar aşırı hava olayı falan değil, birçok kez yaşandı. Eğer bazı takımlar maçların normal şartlarda oynanması için yatırım yapmadıysa… Yönetmelikler açık. Kararın hükmen galibiyet yönünde verileceği konusunda iyimserim. Bekleyip görelim.”
Panathinaikos Başkanı Dimitris Giannakopoulos daha sonra bir paylaşım daha yaparak Olympiacos’la dalga geçti, “Yenilemek için 25 milyon euro harcadığımız OAKA’yı bedavaya Olympiacos’a kiralıyoruz. Gelip maçı salonumuzda oynayabilirler. Ciddiyim, gelin ve OAKA’da oynayın. Benden size hediye!” diye yazdı.




Adam ilk defa haklı.
Başımıza taş yağacak. Bizi “savunana” bak.
Fb’nin senin takımınla maçı olsa ve aynı sebebten maç ertelense yine böyle konuşur muydun acaba???
düşmanımın düşmanı dostumdur demiş kısaca