Jabari Parker: Koç Gitti Diye Maça Çıkmayalım mı?

- Reklam-

Taraftarların Obradovic tezahüratlarına karşın takımı ıslıkladığı maçta Bayern Münih’i 92-85 yenen Partizan’da karşılaşmanın ardından konuşan ardından konuşan Jabari Parker, “Koç gitti diye maça çıkmayalım mı?” dedi.

“İyi bir his, kazanmak güzel. Bir araya geldik ve görevi tamamladık. Benim sorumluluğum basketbol. Bu takıma ve Partizan’a karşı bir sorumluluğum var.

Kariyerimde hiç böyle bir durum yaşamadım, görmedim. Ama daha önemli olan ne? Buna odaklanmak mı yoksa kazanmaya odaklanmak mı? Sezon devam etmek zorunda. Talihsiz bir şekilde koçun ayrıldığını biliyoruz. Ama ne yapalım, maça mı çıkmayalım? Hayır, sahada olmalıyız. Bu bizim tutkumuz, bu bizim işimiz.”

Partizan’a gelmemin nedeni Obradovic idi. Sonra onun ayrıldığını görmek… Ne olduğunu bilmiyorum ama gitti. Biz de kulübü temsil etmeye devam etmeye çalışacağız.” (Eurohoops)

- Reklam-

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Sosyal Medya

33,250TakipçilerTakip Et
38,158TakipçilerTakip Et
65,321AboneAbone Ol

En Son Haberler