Anadolu Efes Koçu Pablo Laso, Valencia‘yı 107-90 yendikleri maçın ardından görüşlerini paylaştı.
“Öncelikle oyuncularımı tebrik ederek başlamak istiyorum. Tabii ki kazanmak, kaybetmekten daha iyi. Bugün sahaya çok büyük bir efor yansıttık. Elbette ben beklentileri çok yüksek bir koçum. Bana soracak olursanız harika bir maç çıkarmadık ama ilk dakikadan itibaren sağlam bir oyun oynadık. Rekabetçi olabilmek için yansıtmamız gereken tonu tam olarak ortaya koyamasak da özellikle yüksek tempolu ve üçlük çizgisinin gerisinden çok tehlikeli bir takıma karşı oynadığımızı unutmamalıyız.
Arjantinli bir teknik direktör, ‘futbol tamamen zihninizin durumu ile ilgili bir spordur.’ der. Bunu söylerken kazanmanın özgüven kazandırdığından, sakatlığı unutturduğundan, medayaya göre her şeyin olumlu bir havaya büründürdüğünden bahseder. Ama gerçek öyle değildir. Bunun arkasında ciddi bir çalışma vardır ve sizin işinizi belirleyen tek şey galibiyetler ile mağlubiyetler değildir. Size birkaç örnek vereyim. Jordan Loyd, Dubai karşısında isabeti bulabilseydi… Ya da ASVEL’de o iki serbest atış isabetli olsaydı… Bu üzerine saatlerce konuşabileceğimiz detaylar takımınızla ilgili farkı yaratır. Benim için daha önemli olan şey, oyuncuların maçın başından itibaren cesaretini göstermesidir. Bu cesaret bazen iyi ya da kötü olabilir ama mutlaka medyaya, tribündeki taraftarlara yansır. İspanya da askerlik görevini yaparken size bir kart verirler, bu cesaret anlamına gelir. Cesur olduğunu varsayıyoruz derler. Benim içinse o cesareti her gün göstermen gerekir. Tabii ki kazanırken, iyi hissettiğinde bunu göstermek daha kolaydır.”




Aga dur gaza gelme hemen!!!
Çok şükürrrrrrr🙋♂️
“Jordan Loyd, Dubai karşısında isabeti bulabilseydi… Ya da ASVEL’de o iki serbest atış isabetli olsaydı… ” evet öyle olsaydı 2 galibiyetin daha olurdu. Sen değil de kenarda ne iş yaptıklarını anlamadığımız diğer “koç”lardan biri de başta olsaydı ekstra 2 galibiyetçik alıverirdi be hocam. Abartma yani bu kadar, günlerin sayılı belli ki.