Panathinaikos maçı sonrası istifasını veren Zeljko Obradovi;c taraftar ile yönetimin baskılarına karşın kararından vazgeçmedi ve Partizan’a dönme olasılığı kalmadı. Belgrad kulübü, yaptığı resmi duyuruyla ayrılığı doğruladı. Açıklamada, son iki günde yönetim kurulu ve Obradovic arasında bir dizi toplantı yapıldığı, cuma günü gerçekleştirilen belirtildi.
Buna karşın, başkan Ostoja Mihajlović ile yönetim kurulu üyelerinin tüm ikna çabalarına rağmen Obradović kararını değiştirmedi. Görüşmenin iki saati aşan açık bir tartışma ortamında gerçekleştiği; takımda yapılabilecek kesintiler de dahil olmak üzere pek çok çözüm önerisinin masaya yatırıldığı ifade edildi. Ancak Obradović, tüm destek mesajlarına teşekkür ederek kararında ısrar etti.
Kulüp açıklamasında “Bıraktığı boşluğu doldurmak kolay olmayacak. Željko Obradović’e Partizan’ın kapıları sonsuza dek açık olacak ve Partizan her zaman onun evi olacak.” ifadeleri kullanıldı.




Bunlar gider Trinchieri ‘yi getirir bizim Efes’te bön bön bekler…
Trinchieri’nin menajeri misin, ortağı mısın? Bunca sakatın ve moralin, motivasyonun bozuk olduğu yere sezon ortası belli bir seviye koçun gelmesi zor. Ve de geleceği ne malum ve geldi diyelim ya o da mevcut kadro ve onca sakatla başarısız olursa ki olması mucize, ne olacak? Efes başkanıyla yaş geçtikçe anlaşmak daha da zorlaşıyor ve koltuğu da bırakmıyor o nedenle Efes bu seneyi böyle geçirecek gelecek sezonun planlamasını şimdiden yapacak başka yol yok.