Rajkovic: Çok Kötü Üçlük Attık

- Reklam-

FIBA Basketbol Şampiyonlar Ligi’nin Son 16 turundaki dördüncü ALBA Berlin’e mağlup olan ve gruptan çıkma şansı kalmayan TOFAŞ’ta başantrenör Emil Rajkovic, karşılaşmanın açıklamalar yaptı.

“Öncelikle ALBA’yı galibiyet için tebrik ederim. Bence iyi çalıştırılan, gayet sağlam bir takımlar. Gerçekten istedikleri şekilde işleyen bir sisteme sahipler. Çok yoğun bir oyun anlayışları var, hücum ribaundlarında çok etkililer ve topu çok iyi paylaşıyorlar. Bence ellerindeki kadroyla harika bir iş çıkarıyorlar. Bizse bu deplasmana önemli eksiklerle geldik. Kaptanımız Tolga Geçim ve Maxwell Lewis yoktu. Ayrıca bu seviyedeki yoğunluğa ve baskıya alışkın olmayan bazı genç oyuncularımız var. Tabii ki kazanmak zorunda olduğumuz bir maçtı. Her ne kadar zaman zaman boş şutlar bulsak da bunları isabete çeviremedik. Üçlüklerde 4/24 ile oynadık, yüzdemiz çok kötüydü. Kazanmak için daha iyi üçlük atmamız gerekiyordu. Yine de olan oldu. Bu mağlubiyetten gerekli dersleri çıkarıp kalan maçlarımız için daha iyi olmamız gerekiyor.”

- Reklam-

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Sosyal Medya

33,250TakipçilerTakip Et
38,158TakipçilerTakip Et
65,321AboneAbone Ol

En Son Haberler