Sasa Obradovic: Galibiyet Hakkımızdı, Hakemlerle Kaybettik

- Reklam-

Kızılyıldız Koçu Sasa Obradovic, Partizan karşısında kazanmak için yeterince iyi oynadıklarını belirtip, mağlubiyetin nedeni olarak hakemlerin yönetimini gösterdi.

Sasa Obradoviç, “Partizan kazandı, biz kaybettik. Son çeyrekte hakemlik kriterlerine uyum sağlayamadık ve ilk defa ne yapacağımı bilemedim. Maçtan sonra oyuncularımı tebrik ettim. Daha iyi savunma yapıp yapamayacağımızı veya Duane Washington’un nasıl yavaşlatacağımızı tartışabiliriz, ancak gerçekçi olmak gerekirse iyi oynadık ve kazanmayı biz hak ettik.” dedi.

- Reklam-

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Sosyal Medya

33,250TakipçilerTakip Et
38,158TakipçilerTakip Et
65,321AboneAbone Ol

En Son Haberler