Türk Telekom gruptaki son maçında evinde Chemnitz Niners’ı 79-62 yenmeyi başardı. İki takımın da pek konsantre olamadığı bir maç oynanırken Telekom yetenek farkıyla maçı ikinci yarıda kopardı. Bu galibiyetle beraber Türk Telekom 12 galibiyete ulaştı ve Buducnost-Bourg maçının sonucunu beklemeye başladı.
Maç düşük tempoda düşük yüzdeyle başladı. İki tarafın da basit hataları gelirken kısalarımızdan fiziksel bir savunma gördük. Biraz daha yüzdeli şut atan taraf biz olunca ilk çeyreği 20-17 önde tamamladık.
İkinci çeyreğe Chemnitz çok iyi girip bize mola aldırdı. Hücumda basit atışları ve boş şutları bile sokamayınca tıkandık. Chemnitz de yüksek yüzdeli oynayamadı. Devreyi 36-34 Chenmitz üstün geçti.
Üçüncü çeyrekle beraber yavaş yavaş ağırlığımızı koymaya başladık. İlk yarıda Allman’dan faul nedeniyle pek faydalanamazken burada devreye girmeye başladı. Yzunlardan da katkı alınca kontrol bize geçti. Skor farkı oluşmasa da oyunda bariz bir üstünlüğümüz vardı. Son çeyreğe 56-52 skoruyla önde gittik.
Son çeyreğe rakibi savunmada boğarak başladık. Hiç kolay sayı imkanı vermezken sürekli top kaybına ve imkansız şutlara yönlendirdik. İlk 7 dakikada rakibe sadece 4 sayı imkanı verince fark da 20 sayıya kadar çıktı. Kalan sürede iki takım da sadece süreyi bitirmeye oynadı. Karşılaşmadan 79-62 galip ayrıldık.




Telekom deniz feneri gibi bir yandı bir söndü ama o bile yetti