EuroLeague’de bugün oynanması gereken Olympiacos-Fenerbahçe Beko karşılaşması ertelendi. Maçın ertelenmesine sağanak yağışla birlikte salonun çatısının akması neden oldu.
Karşılaşmanın hangi tarihte oynanacağı daha sonra açıklanacak
Olympiacos salonu SEF’in çatısı, geçtiğimiz günlerde yine akmış, Olympiacos Sportif Direktörü Christos Bafes hükumetten salonu yenileme projesi için izin aldıklarını duyurmuştu.
Euroleague’nin açıklaması şöyle:
“Olympiacos Piraeus ile Fenerbahçe Beko İstanbul arasında oynanacak EuroLeague Normal Sezon 14. Hafta maçı, bugün bölgeyi etkileyen şiddetli hava koşulları nedeniyle yerel yönetimin tavsiyesi üzerine ertelenmiştir.
EuroLeague Basketbol, etkilenen takımlarla birlikte, mevcut tarihlere göre maçı yeniden planlamak için en uygun seçenekleri değerlendirecektir. Daha fazla bilgi önümüzdeki günlerde yayınlanacaktır.”




Euroleague yönetimi tarafından şımartılan İsrail ve Yunan kulüplerinden rezillik üstüne rezillik. Bizim kulüplerin de kabahati, bu torpillilerin kayırılmasına karşı güçlü bir ses çıkarmıyorlar.
Biz de olsaydı, hükmen malubiyet, takımın masrafları ve tazminat, taraftar masrafları ve sülalerine taxminat şeklinde ağır yaptırımlar uzar giderdi. Bence federasyon ve kulüp üzerine gitmeli. Benim de bir büyük zararım var, listeye eklesinler.
Hem Türk takımısın, hem de üstelik Fenerbahçe’sin. Hem Türkiye’nin sokak çocuğu, hem de Avrupa’nın. Bir de tutmuş üstüste iki kez euroleague şampiyonu olmak istiyor, keratalara bak sen. Daha ağır suç ne olabilir ? Özür mektubu da ona, ters düdükler de, akan çatılar da, yağan yağmurlar da, karlar da, fırtınalar da. Atın ona, elinize ne geçerse. (Yine de yetmeyebilir !)