Fenerbahçe Beko yarı final serisinin ilk maçında Bahçeşehir Koleji’ni 93-76 yenmeyi başardı. Maç boyu hiç geri düşmeyen ev sahibi ekip Telekom maçından çok daha ciddi gözüktü. Maç boyu korkunç şut atan Bahçeşehir ile 2-12 üçlük atınca galibiyet imkansız hale geldi. Maç içinde Sertaç kas sakatlığı yaşarken, Guduric ve Zagars da ufak sakatlıklar yaşadı ama maça döndü. Serinin ikinci maçı yine aynı salonda Cumartesi akşamı 20.30’da oynanacak.
Maça iyi savunmayla başlayan Fenerbahçe kontrolü çok erken eline aldı. Bahçeşehir potaya yaklaşmak hariç bir türlü üretim bulamadı. İki takım da faul yapmadı ama şutlar girmeyince düşük bir skorla karşılaştık. Yine de Fenerbahçe ilk çeyreği 20-14 önde tamamlamayı başardı.
Fenerbahçe ikinci çeyreğe daha keskin başladı. Furkan Korkmaz ile etkili olan Bahçeşehir rakibine bol bol faul yaptırdı. Dış atış bulmakta çok zorlanan deplasman ekibinde tek üçlük isabeti geldi. Fenerbahçe çok iyi top dolaştırıp rahat bir oyunla devre arasına 42-36 üstün gitti.
Üçüncü çeyrekte de yine çok etkili bir Fenerbahçe izledik. Bu sefer Nigel Hayes Davis tek başına oyunu domine edip rakibin direncini kırdı. Potaya giderek üretim sağlasa da Bahçeşehir bu çeyrekte de üçlük isabeti bulamadı. Çeyreğin son 10 saniyesinde gevşeyen rakibine karşı 4-0’lık mini seri yakalayan Bahçeşehir farkı 16 sayıya indirdi.
Son çeyreğin başında 8-2 seri yakalayan Bahçeşehir farkı eritince mola geldi. Fenerbahçe sıkıntı yaşarken devreye giren isim bu sefer Guduriç oldu. Üst üste isabetlerle nefes aldıran Sırp oyuncuya Melih Mahmutoğlu da katılınca maç yeniden koptu. Karşılaşmadan Fenerbahçe 93-76 galip ayrıldı.
Öne çıkanlar…
Fenerbahçe BEKO: Sertaç Şanlı 15 sayı, 3 ribaund, Nigel Hayes 21 sayı, 5 ribaund, Marko Guduric 10 sayı, 2 ribaund, 4 asist, Arturs Zagar 14 sayu, 4 asist
Bahçeşehir Koleji: Tai Odiase 16 sayı, 4 ribaund, Şehmus Hazer 10 sayı, 3 ribaund, 3 asist, Marko Guduric Simonovic 12 sayı, 3 ribaund




baş hakem ve göbeği… Çok profesyonel çok…