Komsuoğlu: Söz Konusu Vatansa Gerisi Teferruattır

- Reklam-

Fenerbahçe BEKO Basketbol Şubesi Yöneticisi Sertaç Komsuoğlu, Tivibu Spor’a verdiği röportajda önemli mesajlar verdi.

* Nigel MVP ama iyi bir takım oyuncusu. Tarık oruç tutuyor diye Nigel da 30 gün oruç tutuyor. Nigel Hayes-Davis şu an bizim sözleşmeli oyuncumuz. Sadece önümüzdeki yıl değil daha uzun yıllar Fenerbahçe’de oynamasını istiyoruz. NBA’e gitme kararı olursa da oturur konuşuruz ama burada çok mutlu olduğunu biliyorum.

* Milli takım hocasının oyunun içine bu kadar girmemesi gerekiyor ama bir gerçek var, söz konusu vatansa gerisi teferruattır. Biz ülkemizin iddialı olarak yer alacağı bir turnuvada elimizden geleni yaparız. Biz gerekli mesajı verdik.

* Marko bu takımın kaptanı ve çok karakterli, çok iyi bir insan. Kazanan takımın oyuncularına ilgi büyük. Tüm kadrodaki oyuncular çok değerli. Şu anda takım olarak Süper Lig şampiyonluğuna kenetlendik.

* Gelecekte Melih Mahmutoğlu’nun Fenerbahçe’de sadece oyuncu olarak değil idareci olarak da aktif roller alacağına inanıyorum.

* Bu yıl kazanacağımızı biliyoruz. Başkanımız ve yönetimimiz işler kötü giderken de yanımızda oldu, aldığımız kararlara, “şube zarar ediyor” diye karşı çıkmadılar.

* 2017 şampiyonluğundan sonra yapılması gerekenleri yapmamız gerekiyor. Takıma 2-3 kişiyi monte etmemiz gerekiyor. Takımın EuroLeague şampiyonluğuna açlığını her zaman aynı oranda güçlü tutmamız gerekiyor.

* Hall ve Melli gelince taraftarımızda soru işaretleri oldu ama hocamızın çok istediği iki isimdi. İkisi de lider ruhlu ve takımdaş olmaları bizim için çok önemliydi.

* Tarık Biberovic çok iyi Fenerbahçeli. Vakit bulduğu her an futbol maçına da gidiyor. Kalmasını isteriz, bence daha Fenerbahçe’de yapacağı önemli işler var. NBA’den talipleri var. Kalmasını isteriz ama bir seçim yapacak. Son yıllarda gelmiş en iyi Fenerbahçeli.. Çok iyi bir oyuncu, çok iyi bir karakter. Sakatlığı var, korumamız lazım. Final serisi uzarsa belki oynar.

- Reklam-

13 YORUMLAR

  1. Böyle gerilimi azaltan, uzlaştırıcı açıklamalara hasret kalmışız. Ali Koç’un Ataman’a edilen küfürleri engellemeye çalışmasıyla başlayan süreç belli ki devam ediyor, bunlar çok güzel gelişmeler. Milli takım her şeyin üstündedir.

  2. Heyyyy maşallah Sakallı… Bu kadar kolay mı insanların gözünün içine baka baka bu kadar inanarak yalan söylemek… Eyyyyyyy Sakallı!!! bari bir kez doğruyu söyle, vatan millet yerine işimize gelmedi yollamadık de, federasyon seçimlerinde güç gösterisi yaptık de… Ki adamdan saysinlar… Biz seni sahalarda provokasyonların ile bilirdik , sana düşmez böyle koca koca laflar… Neyse ben geçen de yazdım, belki de Fb’den Sertaç’ın bile kadroya giremeyeceğini düşünüyorum hele Adem Bona gelirse… Bu yöneticileri gördükçe aklıma Basketfaul yazarımız İlker Bey’in şu satırları geliyor; “başta EuroLeague’de yer alan kulüp takımlarımız olmak üzere, ülke basketbolumuzun gelişiminden ziyade kulüp fetişizmini ve kendi şahsi çıkarlarını ön plana koyan kişiler olduklarını geç olmadan anlaması gerektiğini düşünüyorum. Aksi taktirde ülke basketbolumuzdaki sorunlar yumağı gün geçtikçe büyüyecek…”

  3. Muhtemelen saraydaki emir verdi yoksa daha önceki maçlarda söz konusu vatan değil miydi o zaman milli takım başka bir ülkeyi mi temsil ediyordu? Ve milli takımın kendini aşırı beğenen,kaotik koçunun da artık edebini, adabını bilmesi, konumuna uygun davranması, ortalık karıştırmaması gerekiyor, öyle yap yap sonra özür dile, iyi de nereye kadar? Geçen maç sonrasında da canlı yayında rakip taraftarlara küfür etti haklıyken haksız duruma düştü.

  4. Uzun sakalların uzun uzun battığı malum bir avuç trol sazanlamışlar. Sanki uzaydan gelmişler gibi çelişki keşfedip nutuk çeken çokbilmişler, sokun şunu o kalın kafalarınıza: sporla, sanatla uğraşan insanlar poltikacı değildirler, padişahtan ferman gelmişse, meydan okuyup da kelleyi koltuğa alacak, Silivri’leri göze alacak kişiler değildirler, hayat yolculuğuna bunları göze alarak çıkmış insanlar değildirler. Siz önce her tükürdüğünü ertesi gün yalayan, dansözlükleriyle bu milleti dışarıda tıpkı başka birileri gibi rezil eden, ama yine de hayranı olduğunuz o kişilik bozukluklu sosyopatın haftada iki kez attığı taklalarının hesabını verin. Yan sütunlar o magazin yıldızının lahana turşularıyla değil, küp çatlatan sirkeleriyle dolu. Tutuklanabilir, gidin kurtarın ağanızı, “sempati-antipati” uzmanları !

  5. Yine, yeniden, hep ayni yalanlarla hep cekemezlik, sahada mucadele ACIZLIGI, zavallilik, bir Turk Takiminin Avrupa’nin en buyugu olmasindan henuz 10 gun gecmisken yaratilmaya calisilan KOSKOCA BIR YALAN DUNYASI, sampiyonlugu kaldiramayan, ezik bir suclama silsilesi. Peki konunun cikis noktasi ne? Milli Takim antrenorunun aymazlikla, piskince yaptigi tarafgirlik dolu hakaretler sanki hic olmamis, HIRSIZIN HIC SUCU YOK, O IPTAL, HIC OLMAMIS, NORMAL GIBI KABULLENILMIS BIR REZALET, O DILEDIGINI SORUMSUZCA YAPACAK, BUNA MUHATAP OLANLAR DA BASINI ONE EGIP BUNA RAZI OLACAKLAR OYLE MI? AYAGINA DA KAPANALIM ISTERSENIZ… NEREDE, HANGI MUZ CUMHURIYETINDE BOYLE BIR REZALET VAR? HANGI MILLI TAKIM ANTRENORU KENDI ULKESININ TAKIMLARI ARASINDA TARAF TUTAR? YETER!!! F4 da rezil ettigimiz antrenor ONCE CIKACAK 86 MILYON INSANA KARSI SORUMLULUGUNU BILECEK VE “OZUR DILEYECEK” Sonra siz cikacaksiniz avaziniz ciktiginca aglayacaksiniz. NOKTA.

  6. MİLLİ TAKIM HOCASI GS – PANA ÖZEL MAÇTA 3 İŞARETİ YAPTI. GOCUNMAYA GEREK YOK. 2-3 OYUNCUYU ULUSAL TAKIMA GÖNDERMEYECEKSENİZ O SİZİN MİLLİ DUYGUNUZA KALMIŞ. ALTI DOLMAMIS “FB CUMHURİYETİ ” Nİ GÖRDÜK. ANCAK TAKIM MACARİSTAN I YENDİ. O NA NE ŞÜPHE.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Sosyal Medya

33,250TakipçilerTakip Et
38,158TakipçilerTakip Et
65,321AboneAbone Ol

En Son Haberler